کیسه پارچه ای، چندین سال است که کاربرد آن را در سراسر کشور مشاهده می نمائیم. به عبارتی به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که این نوع کیسه دارد، مجموعه های تولیدی متعددی جهت عرضۀ اجناس خود، از مزایای کیسه های پارچه ای استفاده می کنند. تولید کیسه پارچه ای با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می گیرد چون نوع پارچه ای که جهت تولید آنها مورد استفاده قرار گرفته می شود، از جنس پارچه های اسپان باند یا بدون بافت می باشد.

چندین سال متوالی از فعالیت مجموعۀ پارچینه می گذرد و این مجموعه توانسته موفق به تأمین تجهیزات صنعتی و مواد اولیۀ درجه یک جهت تولید پارچه، ساک دستی و کیسه های پارچه ای از جنس نان وون گردند. با توجه به ماندگاری بالایی که پارچه های اسپان باند دارند، تولید محصولاتی از این جنس، می تواند میزان مصرف نایلون ها را در سطح کشور کاهش دهد. بدین ترتیب این مجموعه به لیست محصولاتی که می تواند ارائه دهد، فروش کیسه پارچه ای را علاوه بر ساک دستی پارچه ای افزوده است.

کیسه پارچه ای و مزایای آن

مطالب مذکور به این اشاره دارد که کیسه های پارچه ای از دوام بالایی برخوردار بوده و دارای قابلیت شستشو می باشند. برای مدت زمان طولانی می توان از آنها جهت حمل و جابجایی وسایل مختلف استفاده نمایند.

امروزه فرهنگ استفاده از کیسه و ساک های دستی پارچه ای گسترس یافته است و در برخی از کشورها استفاده کردن از ساک دستی پلاستیکی ممنوع می باشد. از این رو در ایران نیز برخی از تولید کنندگان تلاش نموده اند با سرمایه گذاری در بخش تولید کیسه پارچه ای، بتوانند فرهنگ سازی جامعه را در این حوزه بهبود ببخشند.

اگر علاقه مند به خرید ساک پارچه ای و ساک دستی پارچه ای در ابعاد و طرح های متنوع می باشید، می توانید از خدمات گروه تولیدی پارچینه استفاده نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()