چاپ و بسته بندی در صنایع مختلف نقش بسزایی در فروش و نگهداری محصولات دارد. همانطور که می دانید پیشرفت صنایع خارجی به دلیل کیفیت بالای چاپ و بسته بندی محصولات تولیدی می باشد. امروزه در بازار رقابتی که شرکت های مختلف فعالیت خود را آغاز نموده اند، جنس کارتن بسته بندی و شیوۀ طراحی و چاپ تصاویر و محتوا نقش بسزایی در فروش محصولات و جذب مخاطبان خواهد داشت.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین به عنوان یکی دیگر از مجموعه های شاخص فعالیت خود را آغاز نموده و قادر به ارائه خدمات چاپ و بسته بندی و کارتن سازی در ابعاد و طرح های مختلف می باشند. جهت سفارش انواع جعبه مقوایی و چاپ می توانید با دفتر خدمات دهی مجموعه تماس حاصل فرمائید.

نحوۀ سفارش چاپ و بسته بندی

چاپ به عنوان ابزار مناسبی جهت توسعۀ تبلیغات و معرفی محصولات به مشتریان می باشد. به عبارتی افراد با یک نگاه به مطالب درج شده بر روی محصولات، به نوع کالا پی می برند. امروزه انجام خدمات چاپ و بسته بندی در صنایع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است چون نقش بسزایی در کیفیت کار خواهد داشت.

جهت سفارش چاپ و بسته بندی و تولید جعبه مقوایی می توانید با واحد خدمات دهی مجموعۀ پویا نوین تماس بگیرید و سپس متناسب با نوع کسب و کار و محصولاتی که عرضه می کنید، انتخاب نوع بسته بندی و سبک طراحی چاپ بر روی بسته بندی جعبه مقوایی را انجام دهید. به طور کلی مراحل طراحی نوشته های تبلیغاتی و معرفی محصولات که بر روی جعبه های بسته بندی درج می شوند با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی صورت می گیرد و سپس با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته بر روی جعبه های مقوایی و کارتن های بسته بندی درج می گردد.

برای انجام هماهنگی های بیشتر می توانید با مجموعۀ بسته بندی پویا نوین تماس حاصل فرمائید.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()