جعبه سازی بر خلاف تصور کار ساده ای نمی باشد و نکات متعددی در حوزۀ طراحی و ساخت جعبه های محصولات وجود دارد. به عبارتی جعبه سازی به فرآیند بسته بندی و حمل و نقل وسایل کمک می کند. امروزه جعبه سازی به عنوان یک صنعت پایه ای به شمار می رود و نقش اساسی در حوزۀ تولید و پخش یک کالا دارد. بدون شک، فروش هر محصول با جعبه سازی و یا به نوعی بسته بندی اصولی کالاها مرتبط می باشد. امروزه شاهد اجرای اصولی جعبه سازی به صورت کاملاً مکانیزه و دستورالعمل های مشخص می باشیم.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین با بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته چاپ صنعتی، قادر به طراحی و جعبه سازی مدرن می باشند. همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

تأثیر مستقیم صنعت جعبه سازی با افزایش فروش کالا

با توجه به تجربیاتی که صنایع مختلف در حوزۀ تولید و فروش کالاهای مختلف تا کنون کسب نموده اند، بر روی این نکتۀ مهم واقف هستند که نوع بسته بندی، تأثیر بسزایی در سلامت و فروش کالا خواهد داشت. امروزه روند جعبه سازی نسبت به گذشته بهبود یافته است و شاهد دگرگونی صنعت چاپ و بسته بندی در داخل کشور می باشیم. مجموعه های مختلفی توانسته اند با سرمایه گذاری در بخش تجهیزات بسته بندی، بتوانند بهترین خدمات را به مجموعه های تولیدی ارائه دهند. امروزه صنعت طراحی و جعبه سازی در ایران رونق یافته است و شاهد بسته بندی های شیک و لوکس برای محصولات مختلف اعم از مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل دکوراتیو، عرضۀ محصولات خشکبار، قطعات صنعتی و ... می باشیم.

جهت سفارش ساخت جعبه مقوایی اختصاصی با قیمت ارزان می توانید از خدمات منحصربفرد مجموعۀ بسته بندی پویا نوین استفاده نمائید.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()