فروش نایلون حبابدار در مدل و سایزهای مختلف صورت می گیرد. مصارف عمدۀ نایلون حبابدار جهت امور بسته بندی اقلام به کار برده می شود و به عنوان کاور محصولات شناخته می شود. تفاوت قابل توجه و چشمگیری میان پلاستیک حبابدار و دیگر نایلون های بسته بندی وجود دارد که می توان به ماهیت ضربه گیری آن اشاره نمود. در اصل به دلیل تعبیۀ لایه از حباب های هوا، امکان انتقال ضربات ناشی از فرآیند حمل و نقل، به کالاها کاهش پیدا می کند. مراکز تولید کنندۀ پلاستیک های بسته بندی، متناسب با نیاز بازار اقدام به فروش نایلون حبابدار با قیمت ارزان تر از بازار می نمایند.

شرکت باران پلاست از جمله مجموعه های معتبر در حوزۀ تولید و پخش لفاف های بسته بندی است. نایلون حبابدر رولی و کیسه ای نیز در لیست محصولات این مجموعه قرار دارد. باران پلاست قادر به فروش بدون واسطه نایلون حابدار، فیلم استرچ، نایلون شیرینگ، نایلون عریض کشاورزی و غیره با قیمت ارزان می باشند.

فروش نایلون حبابدار ضربه گیر با قیمت ارزان

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید و فروش نایلون حبابدار ضربه گیر وجود دارد، تنوع این محصول در سطح بازار می باشد. در واقع صنایع مختلف می توانند بر اساس نوع اقلامی که قصد بسته بندی آنها را دارند، مناسب ترین مدل پلاستیک حبابدار را تهیه نمایند. نوع مواد اولیه که جهت تولید نایلون حبابدار مورد استفاده قرار گرفته می شود، مواد پلی اتیلن می باشد که بر پایۀ مواد شیمیایی پلیمری است. البته متناسب با نوع اقلام و در نظر گرفتن موارد بهداشتی، فروش نایلون حبابدار در درجه بندی های مختلف صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت نایلون حبابدار به سایت مراجعه فرمایید.

با توجه به نابسامانی وضعیت اقتصادی جامعه در سال های اخیر، متأسفانه فروش نایلون حبابدار ارزان نسبت به گذشته کمتر مشاهده می شود ولی همچنان خرید نایلون به طور مستقیم از شرکت تولید کننده همچون شرکت باران پلاست، ارزان تر از بازار صورت می گیرد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()