فیلم استرچ از جمله نایلون های پر کاربردی است که از آن می توان در امور بسته بندی استفاده می شود. با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند در مدت زمان اندک کالاها را بسته بندی نموده و سرعت حمل و نقل وسایل را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. ساختار فیلم استرچ متفاوت از نایلون های صنعتی می باشد و انعطاف پذیری بالایی داشته و دارای حالت چسبندگی می باشد. امروزه با استفاده از پلاستیک می توان کالاها را در برابر شرایط محیطی ایمن نگه داشت. در واقع از نفوذ رطوبت و گرد و خاک بر روی اقلام می توان جلوگیری نمود.

شرکت ناب پلاستیک به دلیل نوع فعالیتی که راه اندازی نموده است، قادر به تولید رول فیلم استرچ در ابعاد و ضخامت های متفاوت می باشند. این مجموعه قادر به تولید انواع پلاستیک صنعتی به صورت سفارشی می باشند و متناسب با نیاز مشتریان، محصولات را تهیه می نمایند.

ویژگی های خاص فیلم استرچ

فیلم استرچ همانند هر نایلون دیگری از مواد پلی اتیلن با چگالی کم همچون lldpe ساخته می شود و به میزان قابل توجهی دارای حالت کشسانی می باشد. گزینۀ مناسبی جهت پوشاندن کالاها است و بدین وسیله از نفوذ گرد و خاک بدان ها جلوگیری نمود. به طور کلی نایلون فیلم استرچ در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و دارای حالت شفاف می باشد. با توجه به ویژگی که این نوع پلاستیک می تواند داشته باشد، از فیلم استرچ درجه یک جهت امور بسته بندی مواد غذایی استفاده نمود چون از نظر بهداشتی مشکلی ندارد.

قیمت فیلم استرچ به نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن، تعداد لایه های تشکیل دهنده و سایز آن بستگی دارد. بدین ترتیب پیش از اقدام به خرید فیلم استرچ از قیمت آن مطلع گردید و سپس سفارش دهید.  

جهت خرید نایلون پشت چسبدار و فیلم استرچ و هر نوع پلاستیک صنعتی می توانید با مرکز فروش شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()