نایلون حبابدار یکی دیگر از پلاستیک هایی است که در صنعت بسته بندی اقلام در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و دارای ویژگی های منحصربفرد می باشد. امروزه شرکت های متعددی در حوزۀ طراحی و تولید نایلون حبابدار فعالیت می کنند چون این کالا را به عنوان یکی از پلاستیک های پرکاربرد و با کیفیت به شمار می آورند. در این مقاله قصد داریم به بررسی  نایلون حبابدار بپردازیم و در صورت لزوم بتوان از ویژگی های خاص این محصول جهت بسته بندی اقلام مختلف استفاده نمود.

شرکت ناب پلاستیک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید پلاستیک های صنعتی فعالیت می کند. این مجموعه با تأمین دستگاه های پیشرفته توانسته اند موفق به راه اندازی خط تولید نایلون حبابدار شوند. بدین ترتیب بتوانند در لیست محصولات مجموعۀ خود، امکان خرید نایلون حبابدار به صورت رول و کیسه ای برای مشتریان فراهم باشد.

فواید خرید نایلون حبابدار

خرید نایلون حبابدار یک سری نکات مثبت و فوایدی دارد که صنایع مختلف نسبت به این موضوع اطلاعات جامعی دارند. پلاستیک حبابدار متشکل از لایه ای با حباب های هوا است که قابلیت ضربه گیری دارد و می تواند از آسیب ضربات وارده جلوگیری کند. در همین راستا تولید کنندگان پلاستیک حبابدار، متناسب با کالاهای مختلف، این نوع پلاستیک را در سایزهای مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. فروش فیلم استرچ توسط این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

به عبارتی متناسب با کالاهای کوچک می توان از نایلون حبابدار سایز کوچک که دارای حباب های ریز است، استفاده نمود. این در حالی است که جهت بسته بندی کالاهای بزرگ نیاز به استفاده از نایلون حبابدار با حباب های درشت است که بتواند قابلیت ضربه گیری پلاستیک را حین پروسۀ حمل و نقل حفظ نماید.

صنایع مختلف جهت تأمین نایلون حبابدار با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانند به طور مستقیم از طریق شرکت ناب پلاستیک تهیه نمایند.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()