ساک پارچه ای از جمله ساک دستی های رایج در سطح بازار محسوب می شود. هدف از طراحی این محصول، جابجایی وسایل در ابعاد و وزن های مختلف می باشد. در گذشته ساک دستی نایلونی بیشترین کاربرد را داشت ولی با گذشت زمان و مدافعان محیط زیست با تبلیغات فراوان تلاش نمودند که محصولی جایگزین برای آنها فراهم سازند. در همین راستا تولید پارچه های بدون بافت سوزنی موجب شد تا با تهیۀ ساک های دستی پارچه ای، بتوانند از میزان مصرف نایلون بکاهند چون این محصول دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص می باشد.

جهت خرید انواع  ساک پارچه ای می توانید از خدمات شرکت پارچینه بهره مند گردید. متناسب با نیاز مجموعۀ خود، در تیراژ بالا، امکان خرید ساک پارچه ای با قیمت ارزان توسط این مجموعه برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

فواید و مزایای کاربرد ساک پارچه ای

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، استقبال از خرید ساک دستی پارچه ای، به دلیل استحکام بالای این محصول، داشتن قابل استفاده چند باره، تنوع طرح و طول عمر بالا نسبت به نایلون اشاره نمود. امروزه خیلی از مجموعه های تجاری جهت تحویل محصولات خود به مشتریان از مزایای ساک پارچه ای استفاده می نمایند.

بدون شک چاپ لوگوف آدرس و تلفن شرکت و فروشگاه ها بر روی ساک پارچه ای، باعث تبلیغات مجموعۀ ارائه دهندۀ سرویس می باشد.

با در اختیار داشتن ساک دستی پارچه ای، می توان برای تعداد دفعات بیشتر از آن جهت جابجایی وسایل مختلف استفاده نمود. در این صورت می توان از مصرف کیسه های پلاستیکی به میزان قابل قبولی جلوگیری نمود. قیمت ساک پارچه ای به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد، طرح، رنگبندی، ضخامت و کیفیت چاپ اشاره کرد.

در صورت نیاز به  خرید اسپان باند و ساک پارچه ای در تعداد بالا و قیمت ارزان می توانید از خدمات گروه تولیدی پارچینه استفاده نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()