ساک دستی سوزنی از جمله محصولات جدید عرضه شده به بازار می باشد. در حال حاضر از متریال مختلفی جهت تولید ساک دستی استفاده می شود چون پیشرفت تکنولوژی و ایده های خلاقانه و هنری موجب شده تا شاهد عرضۀ محصولات متنوع و با کیفیت در سطح کشور باشیم. چند سال اخیر فروش  ساک دستی سوزنی طرفداران زیادی پیدا کرده است و اکثر افراد علاقه مند به جایگزین نمودن ساک دستی پارچه ای بجای کیسه های نایلونی می باشند.

شرکت پارچینه از دیگر مجموعه های تولیدی بزرگ است که در حوزۀ تولید انواع ساک دستی پارچه ای و نایلونی فعالیت می کند. با در اختیار داشتن مدیریت کارآمد و تأمین تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته، همواره در تلاش مضاعف برای عرضۀ محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار می باشند.

جنس ساک دستی سوزنی

ساختار اصلی این نوع ساک دستی از پارچه های سوزنی بدون بافت تشکیل شده است. در واقع مواد پلیمری شیمیایی درون دستگاه های مخصوصی مذاب می شوند و به صورت رشته های پلیمری تولید شده و به کمک حرارت در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند. در نهای رول پارچه های سوزنی و یا اسپان باند را تهیه می کنند و از آنها جهت تهیۀ ساک دستی سوزنی استفاده می کنند.

نحوۀ تولید ساک دستی سوزنی به صورت دوخت و پرسی است. در واقع پس از برش الگوی ساک دستی پارچه ای، جهت اتصال الگوهای برش خورده به یکدیگر از روش دوخت با نخ و یا پرس حرارتی استفاده می شود. علت اصلی استقبال از فروش ساک دستی سوزنی، استحکام بالا، وزن سبک، قابلیت شستشو، قابلیت رنگ پذیری، انعطاف پذیری بالا و قابلیت استفادۀ چند باره از آنها می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید ساک پارچه ای و هزینۀ چاپ ساک های پارچه ای می توانید با مرکز فروش مجموعۀ تولیدی پارچینه تماس حاصل فرمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 596
نمایش همه
علاقه مندی ها ()