کیسه پارچه ای در مدل و ابعاد مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. پارچه سوزنی اجزای اصلی تشکیل دهندۀ ساک دستی های پارچه ای می باشد. وزن سبک، مقاومت بالا، امکان استفادۀ مجدد و داشتن خاصیت جذب مرکب از جمله موارد مهم هستند که تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری بالای این نوع محصولات دارد. فروش کیسه پارچه ای  در ابعاد، طرح و رنگ بندی های مختلف صورت می گیرد.

شرکت پارچینه دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید و پخش پارچه های سوزنی و همچنین انواع ساک دستی پارچه ای در طرح های متنوع می باشند. این مجموعه به منظور ارتقاء سطح کیفیت خدمات، با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته سیلک، قادر به ارائه خدمات چاپ کیسه پارچه ای با قیمت ارزان در سطح کشور می باشند.

فروش کیسه پارچه ای در طرح های متنوع

امروزه شاهد بسته بندی محصولات با کیسه های پارچه ای سوزنی در سطح کشور می باشیم. با استفاده از چنین کیسه هایی، امکان بسته بندی کالاها را در ابعاد کوچک فراهم می کند. خوشبختانه طرح های متنوعی از کیسه های پارچه ای را می توان در سطح بازار مشاهده نمود چون به واسطۀ چنین محصولاتی، می توان حجم مصرف نایلون را کاهش داد.

جهت جابجایی کالایی نیاز به استفاده از وسایله ای مناسب است. ساک دستی پارچه ای می تواند بهترین گزینه برای انجام این کار به شمار رود. استحکام بالا و طول عمر بالا از موارد مهمی هستند که موجب استقبال افراد جهت استفاده از کیسه های پارچه ای شده است. بدین وسیله مجموعه های مختلف می توانند از این نوع ساک دستی جهت حمل و جابجایی وسایل برای تعداد دفعات بیشتری استفاده نمایند. قیمت کیسه پارچه ای به فاکتورهای متعددی از جمله ضخامت، ابعاد، طرح و نوع چاپ بستگی دارد.

اگر علاقه مند به سفارش خرید ساک پارچه ای در تعداد بالا و قیمت ارزان می باشید می توانید از تجربیات مجموعۀ تولیدی پارچینه استفاده نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()