ساک پارچه ای از جمله محصولات جدیدی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. ساک دستی جهت حمل وسایل مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع دانشمندان تلاش نموده اند جهت حفظ محیط زیست و کاهش مصرف ساک دستی نایلونی، اقدام به تولید پارچه های سوزنی نمایند که از وزن سبک و در عین حال استحکام بالایی برخوردار هستند. بدین ترتیب مجموعه های مختلفی نسبت به تولید ساک پارچه ای استقبال نمودند و در حال حاضر شاهد گسترش کاربرد انواع ساک پارچه ای در ابعاد و طرح های مختلف در سطح جهان می باشیم.

شرکت پارچینه نیز در سطح کشور، توانسته به عنوان یکی از اولین مجموعه های معتبر در حوزۀ تولید پارچه اسپان باند و ساک های پارچه ای فعالیت خود را آغاز کند. بدین وسیله توانسته موفق به عرضۀ محصولاتی با کیفیت در طرح های متنوع و با کیفیت و قیمت مناسب گردند.

تولید و چاپ انواع ساک پارچه ای

در حال حاضر صنعت تولید و چاپ ساک پارچه ای در سطح کشور رونق یافته است. برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند و با تهیۀ ماشین آلات پیشرفته محصولاتی با کیفیت و متنوع تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. افراد زیادی از فروش ساک پارچه ای استقبال می کنند چون از جمله محصولات جدیدی است که آن را جایگزین ساک نایلونی نموده اند.

علت اصلی استقبال از خرید و فروش ساک پارچه ای، استحکام بالای این محصول و داشتن قابلیت رنگ پذیری آن می باشد. بدین ترتیب امکان چاپ لوگو، تصاویر جذاب تبلیغاتی، درج آدرس و تلفن بر روی انواع ساک پارچه ای وجود دارد.

اگر علاقه مند به خرید کیسه پارچه ای در تیراژ بالا و قیمت ارزان می باشید، می توانید از خدمات تولید و چاپ مجموعۀ تولیدی پارچینه بهره مند شوید. 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()