نایلون حباب دار به دلیل نوع ساختاری که دارد، با این عنوان در سطح جهان شناخته می شود. در ادامۀ متن همراه ما باشید، تا بیشتر با ویژگی و تنوع نایلون حبابدار آشنا شوید. استقبال از فروش  نایلون حبابدار به دلیل ویژگی های بارز این محصول می باشد. در واقع این نوع پلاستیک به دلیل داشتن لایه ای از سوراخ های هوا، ویژگی ضربه گیری دارد و مانع از افزایش اثرات ضربه به وسایل بسته بندی شده می شود.

شرکت دریا پلاستیک یکی از مجموعه های تولیدی و عرضه کنندۀ بهترین انواع نایلون حباب دار، پلاستیک شیرینگ، عریض و ... در سطح کشور می باشند. جهت تهیۀ هر گونه پلاستیک صنعتی در ابعاد استاندارد و یا سفارشی با قیمت ارزان می توانید از خدمات این مجموعۀ معتبر استفاده نمائید.

موارد خرید نایلون حباب دار

موارد کاربرد و خرید نایلون حباب دار در صنایع مختلف به وفور مشاهده می شود. صنایع مختلفی می توانند متناسب با ابعاد کالاهایی که قصد بسته بندی آنها را با پلاستیک دارند، از مزایای نایلون حبابدار با سایز حباب ریز و یا حباب درشت استفاده نمایند. با استفاده درست و به موقع از نایلون حباب دار می توان از خسارات حمل و نقل محصولات جلوگیری نمود.

از ویژگی های اصلی پلاستیک حباب دار می توان به ضخامت بالای آن، مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش، قیمت ارزان، تنوع آن اشاره نمود.

فروش نایلون حباب دار به صورت رولی و کیسه ای می باشد و صنایع مختلف بر حسب نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارند، مدل پلاستیک حباب دار مورد نظر خود را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه می نمایند.

در صورت نیاز به  خرید نایلون عریض و نایلون حباب دار با ابعاد استاندارد و یا سفارشی می توانید با دفتر فروش شرکت دریا پلاستیک تماس بگیرید. این مجموعه قادر به ارسال محصولات خریداری شده در اسرع وقت می باشند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()