فروش نایلون حبابدار در مدل های مختلف صورت می گیرد و ما قصد داریم به طور مختصر به این موضوع مهم بپردازیم. نایلون به عنوان یکی از کالاهای پر کاربرد در امور بسته بندی به شمار می رود چون به واسطۀ این نوع لفاف های صنعتی می توانند برای مدت زمان طولانی محصولات را سالم نگه داری کنند. صنایع مختلف از  فروش نایلون حبابدار استقبال می کنند. این نوع نایلون دارای یک سری ویژگی های خاص ظاهری است که باعث تمایز قابل توجه آن با سایر پلاستیک های صنعتی شده است.

شرکت باران پلاست یکی از مجموعه های تولیدی در حوزۀ پلاستیک های بسته بندی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار و صنایع مختلف توانسته اند موفق به تولید و فروش نایلون حبابدار، عریض، شیرینگ، فیلم استرچ و ... به صورت رولی و یا کیسه ای شوند.

اهمیت فروش نایلون حبابدار به مدل های مختلف

نکتۀ مهم که در رابطه با فروش نایلون حبابدار وجود دارد، تولید این نوع پلاستیک در ابعاد و مدل های مختلف می باشد. در حال حاضر شاهد فروش نایلون حبابدار ریز و درشت به صورت رولی و یا کیسه ای می باشیم. از این رو صنایع مختلف متناسب با نوع کالاهایی که قصد بسته بندی آن را دارند، مناسب ترین نوع پلاستیک و مدل را انتخاب نموده و با قیمت مناسب تهیه می نمایند.

فروش نایلون حبابدار با قیمت ارزان توسط مجموعه های تولید کننده صورت می پذیرد. از این رو کارخانجات و مجموعه هایی که نیاز به تأمین نایلون حبابدار دارند، می توانند به طور مستقیم از طریق شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک صنعتی با قیمت ارزان تهیه نمایند. برای دریافت خدمات چاپ نوار چسب به سایت مراجعه کنید. 

شرکت باران پلاست با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند فروش انواع نایلون حبابدار را به صورت رولی و یا کیسه ای در لیست محصولات مجموعۀ خود قرار دهند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 517
نمایش همه
علاقه مندی ها ()