تولید کیسه نایلون حبابدار با استفاده از مواد اولیۀ درجه یک پلیمری و دستگاه های مخصوص انجام می گیرد. طراحی نایلون حبابدار نسبت به دیگر انواع پلاستیک صنعتی بسیار متفاوت می باشد. فرآیند تولید کیسه نایلون حبابدار خاص بوده چون متشکل از یک لایۀ میانی هوا است که به صورت حباب طراحی شده و به عنوان ضربه گیر عمل می کند و به همین دلیل نایلون حبابدار طرفداران زیادی در امور بسته بندی اقلام دارد.

شرکت باران پلاست از جمله مجموعه های پیشرو در حوزۀ تولید و فروش کیسه نایلون حبابدار فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار توانسته اند موفق به تولید انواع لفاف بسته بندی متناسب با صنایع مختلف گردند. به واسطۀ دستگاه های پیشرفته توانسته اند موفق به تولید نایلون عریض، نایلون شیرینگ و فیلم استرچ نیز گردند.

تولید انواع کیسه نایلون حبابدار

تولید انواع کیسه نایلون حبابدار متناسب با نیاز صنایع مختلف صورت می گیرد، که البته امکان تولید کیسه نایلون حبابدار در ابعاد سفارشی نیز وجود دارد. کیسه حبابدار همانند نایلون حبابدار است ولی دارای ابعاد متناسب با محصولات تولید می شوند. بدین وسیله قرار دادن قطعات و اقلام در داخل کیسه های حبابدار به راحتی انجام می گیرد. راه اندازی مراکز تولید کیسه نایلون حبابدار ضربه گیر موجب می شود تا صنعت گران بتوانند بر اساس نوع کالاهایی که تولید می کنند، از مزایای کیسه نایلون حبابدار جهت بسته بندی آنها استفاده نمایند. تولید انواع کیسه نایلون حبابدار در سایزهای مختلف موجب سرعت بخشیدن به پروسۀ بسته بندی محصولات در صنایع مختلف می شود. بدین ترتیب می توانند کالاها را حین حمل و نقل سالم نگه دارند. برای اطلاع از  قیمت نوار خطر به سایت مراجعه کنید. 

شرکت باران پلاست یکی از تولید کنندگان کیسه های نایون حبابدار به فعالیت خود ادامه می دهند. امکان خرید انواع نایلون بسته بندی را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم نموده اند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()