نایلون شیرینگ یکی از انواع نایلون های بسته بندی در کشورمان می باشد. این نایلون نوعی از نایلون های مناسب برای بسته بندی بسیاری از کالا ها و مواد غذایی می باشد.  نایلون شیرینگ شفاف و لطیف بوده و با استفاده از دستگاه مخصص می توان از آن استفاده کرد.

همان طور که می دانیم بسته بندی تاثیرات بالایی در فروش محصولات داشته و افراد به ظاهر محصولات اهمیت زیادی می دهند. بسته بندی هایی که توسط نایلون شیرینگ انجام می گیرد بسیار زیبا و کاربردی هستند. بسته بندی ایجاد شده توسط این نایلون ها بسیار کاربردی و زیبا است. با استفاده از این نایلون می توان انواع مواد غذایی، پروتئینی، لبنیاتی ، صنعتی و.... را بسته بندی کرد. کیفیت نایلون شیرینگ بسیار بالا بوده و مقاومت بالایی دارد بنابراین می تواند بسته بندی بسیار خوبی را برای محصولات ایجاد نماید و به دلیل بهداشتی بودنش ، برای بسته بندی مواد غذایی و لوازم بهداشتی نیز به کار می رود. فروش فیلم استرچ توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

روش استفاده از نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ به حرارت در حدود 160 تا 220 حساس بوده و تغییر حالت می دهند به همین دلیل با استفاده از دستگاه های مخصوص به آن حرارت داده می شود تا به شکل کالا ها درآمده و بسته بندی وکیوم را ایجاد نماید. نایلون شیرینگ نازک و مقاوم است و در برابر ضربه ها بسیار مستحکم می باشد بنابر این در زمان حمل و  نقل ، بسته بندی ها دچار صدمه نمی شوند. بسته بندی ایجاد شده به وسیله ی نایلون شیرینگ به دلیل شفاف بودن ، داخل بسته بندی قابل رویت بوده و به همین جهت مشتریان می توانند خرید راحت تری داشته باشند و معمولا مشتریان این گونه بسته بندی را بیشتر  می پسندند. زمانی که به این نایلون حرارت داده شود حالتی چسبنده پیدا می کند و به همین جهت در دسته بندی نایلون های چسبنده به حساب می آید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()