کیسه پارچه ای از مواد اولیۀ مرغوب پلیمری تولید می شود. تا کنون کاربرد پارچه های اسپان باند را جهت تولید ساک دستی و کیسه های پارچه ای در سطح بازار مشاهده نموده اید. پارچه سوزنی به صورت تک لایه و چند لایه ای تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع پارچه با استفاده از ماشین آلات جدید تولید می شود. بدین ترتیب توانسته اند با تولید و فروش کیسه پارچه ای، به میزان قابل توجهی از حجم مصرف نایلون در سطح جامعه بکاهند. گامی مؤثر در حفظ محیط زیست بوجود آورند. شرکت پارچینه یکی دیگر از مجموعه های معتبر در عرصۀ تولید و چاپ کیسه پارچه ای کسب و کار خود را راه اندازی نموده اند. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند موفق به تولید انواع کیسه پارچه ای، ساک پارچه ای و ... نمایند.

فرآیند تولید کیسه پارچه ای

پروسۀ تولید کیسه پارچه ای بدین شکل است که مواد پلیمری خام وارد دستگاه اکسترودر می گردد و سپس مواد اولیه پلی پروپیلن ذوب شده وارد قطعاتی به شکل سوزن سرنگ می شوند و سپس با فشار زیادی مواد از درون این سوراخ های نازک خارج می شوند و بر روی نقاله خط تولید، رشته های فیلامنت پلیمری در کنار یکدیگر سرد شده و به صورت آیرودینامیکی کش داده می شوند، تا بدین وسیله بتوانند لایه های اسپان باند را تولید نمایند. سپس در ادامۀ خط تولید، نوبت به مرحلۀ پرس کاری لایه های سوزنی به صورت کیسه و یا ساک دستی به وسیلۀ حرارت بالا می باشد. بدین ترتیب کارخانجات و شرکت های کوچک و بزرگ می توانند جهت بسته بندی برخی از اقلام از مزایای کیسه پارچه ای اسپان باند استفاده نمایند.

در صورت تمایل به خرید نایلون و کیسه پارچه ای در ابعاد و ضخامت متفاوت می توانید با مجموعۀ پارچینه تماس گرفته و به صورت غیر حضوری سفارش خود را با قیمت مناسب ثبت نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()