ساک پارچه ای چندین دهه است که کاربرد آن را در سطح جهان مشاهده می نمائیم و در ایران نیز دهۀ اخیر شاهد کاربرد گستردۀ این محصول می باشیم. قصد داریم در این مقاله به صورت اختصاصی به اهمیت کاربرد  ساک پارچه ای و نحوۀ تولید آن بپردازیم، تا شما نیز اطلاعات جامعی نسبت به این نوع کالای پرفروش داشته باشید. مقصود از ساک پارچه ای، ساک دستی ای که از جنس پارچه بدون بافت اسپان باند تولید شده اند.

شرکت پارچینه به عنوان یکی از کمپانی های معتبر و بزرگ در حوزۀ تولید و چاپ ساک پارچه ای در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است و همواره در صدد ارائه محصولات با کیفیت در سرتاسر کشور می باشند.

خرید ساک پارچه ای و مزایای آن

با توجه به گسترش کاربرد ساک نایلونی در امور حمل وسایل و عرضۀ محصولات به مشتریان، تولید پارچه اسپان باند توانست تحولی بزرگ در حوزۀ حفظ محیط زیست بوجود آورد. در واقع تولید این نوع پارچه از تکنیک پارچه های بدون تار و پود الهام گرفته شده است و با استفاده از حرارت برای دوخت این محصول استفاده می شود. بدین ترتیب شاهد فروش انواع ساک پارچه ای بدون دوخت می باشیم که آن را توانسته اند جایگزین پلاستیک نمایند.

ساک دستی پارچه ای از دوام بالا، قیمت مناسب، کیفیت بالا، تنوع رنگ، قابلیت چاپ و شستشو برخوردار است. مواردی که بدان اشاره نمودیم، فاکتورهای مهمی است که موجب استقبال از مصرف ساک پارچه ای توسط صنایع مختلف می باشیم. به عبارتی مجموعه های مختلف می توانند بجای نایلون، از ساک پارچه ای جهت ارائه محصولات و کالاهای مختلف استفاده نمایند. با کاربرد این نوع محصولات، توانسته اند از میزان مصرف نایون کاسته و بتوانند خدمتی به حفظ محیط زیست داشته باشند.

برای سفارش خرید ساک دستی سوزنی و ساک پارچه ای می توانید از خدمات مجموعۀ پارچینه با قیمت ارزان استفاده نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()