اسپان باند به عنوان یکی از پارچه های رایج در صنایع مختلف به شمار می رود. در واقع این نوع پارچه حاصل تکنولوژی روز دنیا می باشد و در صنعت نساجی توانسته تحولی بزرگ بوجود آورد. با استفاده از این نوع پارچه توانسته اند محصولات با کیفیت و سبک را تهیه نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. با توجه به مزایای عمده ای که پارچه اسپان باند دارد، امروزه شاهد کاربرد این نوع پارچه در مصارف ساخت ساک پارچه ای و ساک دستی و مواردی از این قبیل در امور تبلیغات در سطح جهان می باشیم. در ایران نیز برخی از شرکت های تولید کنندۀ پارچه اسپان باند توانسته اند این نوع خدمات بهینه را در اختیار صنعت گران قرار دهند.   

شرکت پارچینه چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ تولید پارچه های بدون بافت چون اسپان باند آغاز نموده است. مفتخر است که توانسته پیشرو در ارائه چنین خدماتی در سطح کشور گردد.

سفارش اسپان باند و کاربرد آن

خوشبختانه چندین سال است که صنعت تولید پارچه های بی بافت یا همان اسپان باند در سطح کشور رونق یافته است. از مهمترین ویژگی های پارچه اسپان باند می توان به سبک بودن، تنوع بالا در رنگبندی، استحکام در برابر تابش نور خورشید، قابل شستشو بودن و غیره اشاره نمود. از این رو شرکت های تولید کنندۀ پارچه های اسپان باند توانسته اند از این نوع پارچه جهت ساخت انواع ساک دستی پارچه ای در ابعاد مختلف استفاده نمایند. مجموعه های تبلیغاتی از مزایای پارچه اسپان باند جهت تولید انواع ساک پارچه ای چاپ دار با نوشته های تبلیغاتی استفاده می نمایند. به عبارتی از این محصول به عنوان بیلبرد تبلیغاتی استفاده می نمایند.

در صورت نیاز به خرید کیسه پارچه ای و پارچه اسپان باند می توانید با کارشناسان مجموعۀ پارچینه مشورت نموده و با قیمت ارزان تهیه نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()