نایلون استرچ از جمله نایلون های است که مصارف صنعتی دارد. در واقع هدف از تولید فیلم استرچ، بسته بندی اقلام در صنعت است. از مهمترین ویژگی های نایلون استرچ می توان به کیفیت بالا و قدرت چسبندگی عالی آن اشاره نمود. از این رو امکان بسته بندی اقلام را بدون استفاده از چسب مجزا فراهم می سازد. از این رو مجموعه های تولید کننده متناسب با کالاهای مختلف از مناسب ترین وسایل جهت بسته بندی اقلام استفاده می کنند. خرید نایلون استرچ برای بسته بندی محصولات مواد غذایی، دارویی، مواد آرایشی و بهداشتی، میوه جات و سبزی، منسوجات و غیره مناسب می باشد.

در صورت نیاز به خرید پلاستیک استرچ به صورت رولی می توانید از طریق شرکت دریا پلاستیک اقدام نمائید. بدین ترتیب امکان خرید عمدۀ نایلون استرچ با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای شما صنعت گران عزیز فراهم می باشد.

خرید نایلون استرچ رولی

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، خرید نایلون استرچ رولی با متراژ مشخص و ضخامت یک لایه و چند لایه ای با رنگبندی و یا به صورت شفاف برای شما فراهم می باشد. جهت تولید نایلون استرچ از دستگاه های صنعتی مخصوص استفاده می شود چون این نوع پلاستیک همانطور که گفته شد، دارای قابلیت چسبندگی بالا می باشد. بدین ترتیب امکان بسته بندی اقلام همراه با پالت و به صورت مکانیزه و دستی را برای اپراتورها فراهم می کند. جهت خرید نایلون استرچ پالت بند می توانید به شرکت های تولید کنندۀ لفاف های بسته بندی مراجعه نمائید. در این صورت می توانید با قیمت ارزان به صورت آماده و یا سفارشی نایلون استرچ مورد نیاز مجموعۀ خود را تهیه نمائید.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید نایلون حبابدار و نایلون استرچ رولی می توانید با واحد فروش مجموعۀ دریا پلاستیک تماس بگیرید و سپس با قیمت ارزان نایلون با کیفیت خریداری کنید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()