نایلون حبابدار یکی دیگر از نایلون های پرکاربرد در صنعت به شمار می رود. همانطور که می دانید جهت نگهداری و فروش اقلام، نیاز به بسته بندی صحیح محصولات است که بتوان کیفیت و خواص کالاها را برای مدت زمان طولانی حفظ نمود. در واقع نوع بسته بندی تأثیر مستقیم بر قیمت و همچنین حفظ سلامت کالاهای تولید شده خواهد داشت. در همین راستا شاهد تولید و فروش نایلون حبابدار با ویژگی های خاص و متفاوت از دیگر پلاستیک ها می باشد.

شرکت دریا پلاستیک از ابتدا فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ تولید و عرضۀ پلاستیک صنعتی آغاز نموده است. پلاستیک حبابدار، نایلون شیرینگ، نایلون استرچ و ... برخی از انواع پلاستیک موجود در بازار به شمار می روند، که توسط این مجموعه با ویژگی های متفاوت تولید و به فروش می رسند.

خرید نایلون حبابدار ضربه گیر

استقبال از خرید نایلون حبابدار به دلیل طراحی فوق العاده خاص این نوع پلاستیک می باشد که حالت ضربه گیری به پلاستیک می دهد. از این رو با عنوان نایلون حبابدار ضربه گیر نیز در سطح بازار شناخته می شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف جهت بسته بندی دستگاه های حساس، تجهیزات و لوازم شکستنی، لوازم آشپزخانه، وسایل از جنس شیشه و استیل از مزایای پلاستیک حبابدار استفاده می شود.

تولید و فروش این نوع نایلون به صورت رولی و کیسه ای است. بدین ترتیب مجموعه های مختلف جهت بسته بندی اقلام مختلف، مناسب ترین مدل نایلون را انتخاب می نمایند. به عنوان مثال خرید نایلون حبابدار کیسه ای برای بسته بندی قطعات کامپیوتری و یا دستگاه های برقی و حساس پزشکی، صنعتی و خانگی می تواند تأثیر بسزایی در حفظ و نگهداری اقلام داشته باشد.

جهت سفارش خرید نایلون عریض و نایلون حبابدار در مدل های مختلف و ضخامت استاندارد و یا سفارشی می توانید با دفتر فروش مجموعۀ دریا پلاستیک تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()