نایلون شیرینگ پلی اتیلن از محصولات جدید نایلون های صنعتی به شمار می رود. امروزه با تولید نایلون شیرینگ پلی اتیلن توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت بسته بندی محصولات بوجود آورند. پلاستیک شیرینگ دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص است که باعث تمایز این نوع پلاستیک با دیگر انواع نایلون بسته بندی شده است. علت اصلی استقبال از فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن  به دلیل داشتن ماهیت وکیوم مانند این نوع پلاستیک می باشد که تحت دمای بالا می توان جهت بسته بندی اقلام استفاده نمود.

شرکت باران پلاست پیشرو در صنعت تولید و پخش انواع نایلون در حوزۀ امور بسته بندی از جمله فیلم شیرینگ پلی اتیلن، فیلم استرچ، سلفون های پشت چسب دار، نایلون حبابدار و غیره فعالیت می کند. این مجموعه با تولید و عرضۀ چنین محصولات متنوعی توانسته است، سهم کوچکی در صنعت بسته بندی صنعتی داشته باشد.

خرید نایلون شیرینگ پلی اتیلن

نکتۀ مهم که در رابطه با تولید و فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن وجود دارد، ویژگی قابل توجه این نوع پلاستیک می باشد که تحت حرارت بالا تغییر شکل می دهد. مواد شیمیایی پلی اتیلن مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ این نوع پلاستیک می باشد که از مواد اولیۀ مرغوب ساخته شده اند. این نوع پلاستیک در برابر نفوذ رطوبت مقاوم است و نسبت به پارگی و ضربه از استحکام بالایی برخوردار است. فروش نوار خطر در این مجموعه انجام می گیرد.

قیمت نایلون شیرینگ پلی اتیلن بر اساس ضخامت، متراژ و کیفیت جنس آن مشخص می شود. از این رو پیش از اقدام به خرید پلاستیک شیرینگ می توانید به طور مستقیم از طریق تولید کنندگان معتبر این محصول، با قیمت ارزان تهیه نمائید.

مجموعۀ باران پلاست با کسب تجربه طی سال ها فعالیت توانسته است، موفق به تولید و عرضۀ انواع پلاستیک از جنس پلی اتیلن با قیمت ارزان در سطح کشور شوند.

 

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()