قیمت نایلون حبابدار به کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد. نایلون حبابدار جهت امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های ظاهری خاص می باشد که تمایز قابل توجهی نسبت به دیگر انواع نایلون موجود در بازار دارد.  قیمت نایلون حبابدار بر اساس متراژ، ضخامت و سایز حباب آن مشخص می شود.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی معتبر در حوزۀ محصولات پلاستیکی فعالیت دارد و همواره تلاش دارد با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و همچنین مواد اولیۀ درجه یک بتوانند انواع پلاستیک با کیفیت را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر

قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر در سایزهای مختلف چون ابعاد 10، 20 و 30 میلی متر انجام می گیرد. البته قیمت نایلون حبابدار با ابعاد سفارشی ممکن است مقداری بیشتر از نایلون های جبابدار آماده باشد.

از مهم ترین نکات خرید نایلون حبابدار می توان به سایز حباب و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن اشاره نمود. به عبارتی متناسب با ابعاد و نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را با پلاستیک حبابدار دارید، مناسب ترین مدل آن را تهیه نمائید. جهت اطلاع از لیست قیمت نایلون حبابدار می توانید با واحد فروش کمپانی باران پلاست تماس حاصل فرمائید. برای خرید نایلون شیرینگ پلی اتیلن  به سایت مراجعه کنید.

البته کاربرد عمدۀ نایلون حبابدار را می توان در امور اسباب کشی منزل نیز مشاهده نمود. معمولاً قیمت کاور نایلون حبابدار نسبت به پلاستیک حبابدار رولی می تواند بیشتر باشد. از نایلون حبابدار جهت بسته بندی محصولات شیشه ای، دستگاه های صنعتی، محصولات روشنایی، ظروف آشپزخانه، قطعات خودرو، لوازم آشپزخانه و غیره استفاده می شوند.

با توجه به کاربرد گسترده ای که پلاستیک در امور بسته بندی محصولات در صنایع مختلف دارد، مجموعۀ باران پلاست همواره تلاش دارد با قیمت ارزان نایلون حبابدار را به صورت رول و مشخصات متفاوت به فروش می رسانند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()