ساک دستی سوزنی متقاضیان زیادی در سطح جهان دارد، که البته در ایران نیز کاربرد گستردۀ این محصول را می توان جهت جابجایی کالاهای مختلف مشاهده نمود. چند سال اخیر فروش ساک دستی سوزنی توانسته تحولی بزرگ در صنایع متعددی بوجود آورد. با استفاده از کیسه پارچه ای نیاز به استفاده از ساک دستی نایلونی نیست. علاوه بر آنکه برای تعداد دفعات زیادی می توان از مزایای این محصول استفاده نمود و دارای یک سری ویژگی های قابل توجه می باشد.

مجموعه پارچینه با تلاش های فراوان توانسته است با تهیۀ امکانات لازم، امکان تولید و چاپ ساک دستی سوزنی را در اندازه های مختلف و قیمت مناسب فراهم سازند.

چاپ سیلک ساک دستی سوزنی

نکتۀ مهم که در رابطه با فروش ساک دستی پارچه ای وجود دارد، استفاده از دستگاه های چاپ خاص که به واسطۀ آن می توان بر روی محصولات اسپان باند طرح های مختلفی را چاپ نمود. ارائه خدمات چاپ سیلک ساک دستی سوزنی توسط مجموعه های تولید کنندۀ پارچه های نان وون و یا برخی از کارگاه های کوچک انجام می گیرد.

از مهمترین ویژگی های ساک دستی سوزنی می توان به داشتن استحکام بالا، قیمت مناسب، کیفیت بالا، ضخامت های مختلف، داشتن قابلیت چاپ، مقاومت در برابر نفوذ آب و قابلیت شستشو اشاره نمود. از این رو خیلی از افراد خواستار خرید ساک دستی سوزنی برای حمل و نقل کالاهای سبک و یا سنگین می باشند.

استفاده از چنین امکاناتی می تواند تأثیرات مثبت در حفظ محیط زیست داشته باشد. فروش ساک دستی سوزنی طرفداران زیاد دارد و خیلی از مشاغل جهت امور تبلیغاتی از مزایای این نوع تجهیزات استفاده می کنند.

در صورت نیاز به خرید ساک پارچه ای با تیراژ بالا می توانید از طریق مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه با قیمت ارزان اقدام نمائید.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 875
نمایش همه
علاقه مندی ها ()