چاپ ساک پارچه ای جهت صنعت تبلیغات در سطح جهان انجام می گیرد. همانطور که می دانید طول عمر ساک دستی پارچه ای بسیار است و می توان برای تعداد دفعات زیادی از آن جهت حمل اثاثیۀ سبک و سنگین استفاده نمود. بنابراین ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای می تواند گزینۀ مناسبی جهت انجام امور تبلیغاتی به شمار آید. امروزه کاربرد گستردۀ ساک دستی پارچه ای را می توان توسط اقشار مختلف جامعه مشاهده نمود. بدین ترتیب چاپ ساک پارچه ای می تواند نطر افراد را به نوشته های مندرج بر روی ساک جلب نماید.

به دنبال همین موضوع مهم، مجموعه پارچینه علاوه بر تولید پارچه های اسپان باند، با تهیۀ دستگاه های چاپ توانسته است، امکان ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای را در طرح های مختلف مطابق با نیاز مشتریان انجام دهند.

چاپ ساک پارچه ای مطابق با طرح دلخواه شما

امروزه چاپ ساک پارچه ای مطابق با طرح دلخواه مشتریان صورت می گیرد. به عبارتی مجموعه های تبلیغاتی می توانند از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. امروزه در لیست ابزارآلات تبلیغاتی می توان انواع ساک دستی پارچه ای را مشاهده نمود که بر روی آنها مطابق با نظر مشتریان، طرح و لوگوی شرکت، شماره تماس و آدرس مجموعه و یا شعار و اشکال تبلیغاتی چاپ می شود.

علت اصلی استقبال شرکت ها از ساک پارچه ای چاپ دار، نمایش طرح و لوگوی مجموعه به بینندگان در سطح شهر می باشد. به عبارتی همچون بیلبورد تبلیغاتی است که به منظور تبلیغات در دست عموم مردم قرار گرفته می شود و بینندگان زیادی دارد.

جهت استفاده از خدمات چاپ ساک پارچه ای سفارشی و خرید اسپان باند می توانید با مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه تماس بگیرید و با نازل ترین قیمت، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()