ساک پارچه ای یکی از کاربردی ترین ساک دستی های موجود در بازار به شمار می رود. امروزه رقابت تنگاتنگی نسبت به ورود محصولات با کیفیت در سطح کشور وجود دارد. این مسئله در رابطه با ارائه ابزارآلات تبلیغاتی نیز صدق می کند. فروش ساک پارچه ای توانسته تحولی بزرگ در صنعت تبلیغات و همچنین حمل و نقل کالاهای مختلف بوجود آورده است. ساک دستی پارچه ای حاصل فناوری روز و استفاده از دستگاه های پیشرفته می باشد که امکان تولید پارچه های بدون تار و پود را فراهم می سازد.

مجموعه پارچینه یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ طراحی و تولید انواع ساک پارچه ای در تهران به فعالیت خود ادامه داده است. این مجموعه با بهره گیری از چاپ فلسکو و اسکرین نیز قادر به ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای در طرح های متنوع و شیک با قیمت مناسب می باشند.

فروش ساک پارچه ای

فروش ساک پارچه ای با اسامی مختلفی چون کیسه پارچه ای، ساک سوزنی، ساک دستی پارچه ای، ساک اسپان باند و یا ساک بدون بافت در سطح بازار صورت می گیرد. تولید پارچه های سوزنی توسط دستگاه های دوخت پیشرفته ای انجام می گیرد که امکان دوخت بدون تار و پود را بوجود می آورد و از استحکام بالایی برخوردار است. ماهیت اصلی ساک دستی پارچه ای از مواد شیمیایی پلی پروپیلن است که از مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. علاوه بر آنکه ضد آب بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. به این دلیل خیلی از افراد خرید ساک پارچه ای را نسبت به خرید نایلون پلاستیکی ترجیح می دهند. علاوه بر آنکه جهت امور تبلیغات نیز از مزایای ساک پارچه ای چاپ دار بهره گرفته می شود.

اگر علاقه مند به سفارش خرید نایلون و ساک پارچه ای در تعداد انبوه می باشید می توانید با مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه تماس بگیرید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()