فیلم استرچ از دیگر انواع محصولات پلیمری در صنعت بسته بندی محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به ویژگی و کاربرد فیلم استرچ بپردازیم. جهت تولید فیلم استرچ از مواد پتروشیمی پلیمری با مواد اولیۀ درجه یک استفاده می شود. بدین ترتیب می توان از فیلم استرچ بسته بندی در صنایع مواد غذایی، صنعتی و ساختمانی استفاده نمود. فروش فیلم استرچ به صورت رولی و چند لایه ای انجام می گیرد. صنعت گران جهت تهیۀ فیلم استرچ ، متناسب با نوع کالایی که  قصد بسته بندی آن را دارند، کاربردی ترین نوع پلاستیک بسته بندی را با قیمت مناسب خریداری می کنند.

شرکت ناب پلاستیک چندین سال است که فعالیت تخصصی مجموعۀ خود را در حوزۀ تولید و پخش انواع نایلون بسته بندی آغاز نموده است. در لیست محصولات مجموعه، امکان سفارش انواع فیلم استرچ برای مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور فراهم است.

خرید انواع فیلم استرچ

با مشاهدۀ پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف، بسیار از خدمات صنعتی به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات انجام می گیرد. بنابراین توسط شرکت های تولیدی لفاف های صنعتی، شاهد تولید و عرضۀ انواع فیلم استرچ چون فیلم استرچ دستی و فیلم استرچ ماشینی با مشخصات فنی متفاوت می باشیم. مقصود از مشخصات فنی عبارتند از تعداد لایه های تشکیل دهنده، ارقام مرتبط با سایز رول فیل استرچ و نوع مواد اولیه که در تولید نایلون استرچ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش نایلون پشت چسبدار توسط این مجموعه انجام می گیرد.

کاربرد عمدۀ فیلم استرچ رولی را می توان در امور بسته بندی در صنایع نساجی، صنایع مواد غذایی، بسته بندی محصولات کشاورزی و غیره مشاهده نمود. از مهمترین ویژگی های ظاهری پلاستیک فیلم استرچ می توان اشاره نمود، مسئله شفاف بودن و داشتن قابلیت چسبندگی و کشش این نوع پلاستیک است.

اگر قصد تأمین فیلم استرچ مورد نیاز مجموعۀ خود را دارید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()