نایلون حبابدار از جمله پلاستیک هایی است که در صنایع مختلف جهت مصارف بسته بندی اقلام مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های ظاهری خاص است که موجب تقاوت قابل توجه این محصول نسبت به دیگر لفاف های بسته بندی صنعتی شده است. استقبال از فروش نایلون حبابدار به دلیل ماهیت ضربه گیر بودن این نوع پلاستیک می باشد.

شرکت ناب پلاستیک، یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ تولید و پخش پلاستیک های بسته بندی مطابق با نیاز صنایع مختلف در سطح کشور می باشد.

خرید نایلون حبابدار

نایلون حبابدار دارای یک سطح صاف و یک سطح برجستۀ حباب مانند می باشد، که به واسطۀ آن می توان کالاها را در برابر ضربات و فشارهای محیطی ایمن نگه داشت. از این رو جهت امور اسباب کشی منزل نیز عموم مردم از مزایای پلاستیک حبابدار ضربه گیر استفاده می نمایند. استفاده از این نوع پلاستیک در امور بسته بندی اقلام صنعتی و جابجایی اقلام موجب کاهش صدمات جدی به وسایل شده است.

همانطور که می توان حدس زد، استفاده از پلاستیک مناسب جهت بسته بندی محصولات، می توان از خسارات حین فرآیند حمل و نقل جلوگیری کرد. فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای انجام می گیرد. متناسب با نوع کالایی که قصد بسته بندی و کامپکت کردن آن را دارید، می توانید از مزایای نایلون حبابدار کیسه ای با ابعاد مختلف استفاده نمائید. پلاستیک حبابدار به نحوی طراحی شده است که حالت ضربه گیری داشته و بدین وسیله از ورود ضربه به اقلام جلوگیری می شود. اهمیت دادن به نوع پلاستیکی که جهت بسته بندی کالاها مورد استفاده قرار گرفته می شود، ضرورت دارد.

قیمت نایلون حبابدار به میزان ضخامت پلاست، سایز، میزان کیفیت و نوع آن بستگی دارد.

جهت سفارش خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار با قیمت ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت ناب پلاستیک اقدام نمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()