نایلون های شیرینگ نایلونی است که به وسیله دستگاه شیرینگ می‌توان از آنها استفاده کرد این نایلون ها طوری ساخته شده اند که قابلیت کشسانی بسیار قوی دارند و مقاوم در برابر ضربه می باشند نایلون های شیرینگ به حرارت حساس بوده و در زمان ایجاد حرارت تغییر شکل می دهند بنابراین در دستگاه های شیرینگ پس از پیچیده شدن  نایلون شیرینگ به دور محصولات، با استفاده از حرارت که این دستگاه ایجاد می‌کند نایلون به شکل کالاها در می آید و سپس اضافه ی آن بریده می‌شود و در نهایت بسته بندی بسیار زیبا و منسجم را خواهیم داشت. بنابراین با مراجعه به فروشگاه دریا پلاستیک می توانید این نایلون را در بهترین کیفیت و با ارزانترین قیمت تهیه کنید.

نایلون شیرینگ چیست

 نایلون شیرینگ نایلونی است که به منظور بسته بندی محصولات با استفاده از دستگاه شیرینگ پک مورد استفاده قرار می‌گیرد که این نایلون در برابر حرارت حساس بوده و تغییر شکل می دهد و برای ایزوله کردن محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد و این نایلون ها در اندازه ها و ضخامت های مختلف می باشند و هر چه بسته‌بندی شما از نایلون شیرینگ که با ضخامت بالاتری برخوردار باشد ، در نتیجه بسته بندی ایزوله تر خواهد بود.  شرکت دریا پلاستیک یکی از بزرگ ترین فروشندگان نایلون های حبابدار، عریض، استرچ و شیرینگ ی باشد برای خرید به سایت این مکز مراجعه نموده و یا با تماس بگیرید.

تفاوت سلفون شیرینگ و نایلون شیرینگ

سلفون ها ضخامت بسیار کمتری از نایلون های شیرینگ دارند و سطح آنها شفاف تر بوده زیرا در ترکیبات این دو نوع نایلون از مواد مختلفی استفاده شده است و سلفون ها مقاومت کمتری را در برابر نایلون شیرینگ دارند بنابراین با توجه به مشخصات این دو نوع از نایلون های شیرینگ می توانید خرید خود را انجام دهید . دریا پلاستیک عرضه کننده ی انواع نایلون های بسته بندی مانند  فروش نایلون استرچ با قیمت ارزان و کیفیت عالی می باشد.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()